Maja: hej på er

Hejhej, det har hänt himla mycket sen jag sist var in här. Har hunnit med en helg i huvudstaden med bröllop och lite shopping och sen var det ju den där efterlängtade veckan i side med Marcus. Hade egentligen tänkt rivstarta bloggen nu lagom till skolan eftersom vi verkligen inte prioriterat den i sommar och för att jag känner mig otroligt peppad. Så ja, jag hade planerat att ha massa fina  bilder från både bröllopet och utlandsresan men vad händer? Jo mitt minneskort till kameran kraschade andra kvällen i side så kommer för tillfället inte åt några bilder alls förutom dom här instabilderna då. Så jag hoppas det är fixat snart, på återseende så länge.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0