Maja: kuvertshorts

Shorts zara, tröja H&M, klocka ur&penn, converse. 
Köpte dessa underbara shorts i början av juni när jag var i Stockholm men tror inte dom visats här i bloggen. Hur som helst känner jag mig väldigt fin när jag har dom på mig.
 
Annars så har jag haft en rätt bra och kort skoldag där vi börjat prata lite om vad vi ska göra för uf-företag. Tror det kommer bli väldigt spännande och kul! Har även bokat en klipptid så på måndag skaffar jag mig en gardinlugg a'la Elin Kling, känner mig otroligt modig haha. 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nika

uppdatera mer sötisar:)))

Svar: vi ska försökaaaa! måste bara skaffa mig ett nytt minneskort till kameran;)
Maja&Hanna

2013-09-02 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0