Maja: flisan 18 år!

Kunde inte skriva igår vad jag skulle ha för mig på kvällen, eftersom det var en surprise till Fellan! Det var alltså fest för henne och hon visste inget, sjukt kul att hon blev så lurad hihi. Hade i alla fall en bra kväll!! Idag har jag och Marcus inte klivit upp ur sängen förrän han skulle iväg på hockey, jag var otroligt snäll och gjorde världens största frukost som vi åt i sängen. Mysmys. Ska i alla fall försöka fixa mig acceptabel nu innan jag drar till min mormor och sen kanske på Marcus match, det vet jag inte än (intresseklubben antecknar). Ikväll myser jag i alla fall hos min stjärna framför mello(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! melodifestivalens största fan). 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0