Maja: instapics och lägesupdate

Har haft lite halvstressiga dagar sen jag kom hem från Stockholm. Direkt när jag kom hem i söndags var det bara att sätta sig på cykeln och trampa till H&M och jobba. Direkt efter det iväg på match för att sedan avsluta kvällen med en kubbmatch och sleepover med Moahjärtat. Igår och i måndags jobbade jag också och igår hade jag match direkt efter och i måndags hade vi vägstädning direkt efter så har haft en del för mig. Inte så konstigt att jag idag sov till halv tolv haha. Saknar även Marcus så jag håller på att dö. Vi lyckades tima allt såååå bra att jag åkte hem samma dag som han åkte till Rhodos. Bra jobbat. Ikväll kommer i alla fall Marre hit och håller mig sällskap, blir fint. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0