Agnes: Eclipse

Hej! Sitter och lyssnar på Smurfarna 5 samtidigt som jag diggar med huvudet, don't blame me, jag är såhär psykist störd, tyvärr kanske jag ska säga! Har i alla fall inte bara lyssnat på Astro, Doktor och Cowboy Smurf-låtarna sen sist jag uppdaterade utan jag har gjort massa mer! Har självklart jobbat, hjälpt Felle med hennes flytt(snyft) sett Benjamin Button, haft tjejkväll, sett killarnas match, varit på födelsedagkalas, packat och på något sett dragit mig hit till mamma! Jajamen och så tog jag en sovmorgon idag! Ända till elva sovde jag, hahahaha, ett under!
Aja, har gosat med syskonen också. Eftersom dom har varit ner i södra Sverige och varit med på Rapport så har jag saknat dom! Ikväll blire äntligen att se Eclipse som jag längtat efter med kära Linnéa, blir super!
Ska nu fixa mig osv sedan bär det av på min vita halv-punkterade cykel in mot torget!! Puss

Gammal arkivbild från i höstas!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Svar: Ja, tagga film! :D Taylor, grrrrrr... :]

Varsegod(A)

2010-08-02 @ 19:37:17
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0