Maja: 100513

Hallådär! Oj, det tog verkligen stopp där.. vet inte vad jag ska skriva nu eh. Gör inte så mycket alls, Lolo kommer hit på någon timme skulle jag tro och då kanske vi far på coop och köper ansiktsmasker för jag, hon, HannaW och Agnes ska ha tjejkväll ikväll. Blir fint. Tänkte skriva vad jag har fått i födelsedagspresent också för den som nu skulle kunna vara intresserad av det.

♦Blixt till kameran (YESSSS)
♦Presentkort H&M 150:-
♦Presentkort på Klipp1 (slingning och klippning)
♦Shortsdress
♦Vita converse
♦Prickig sak med knappar (bild sen)
♦Fem små påsar Ahlgrens Bilar

Sen ska morfar, Jenny och Sofia fira mig nästa vecka (jag älskar att fylla år!!).
Uppdaterar sen med en dagens, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0