Agnes: Gå och lägg er!


För er som missade hur mycket jag verkligen klippte mig! Mohahaha (A)
Tja tja folket! Bloggade inte igår när jag kom hem eftersom klockan hade blivit ett när jag for från Maja. Det var det underligaste eftersom när jag, Robert och Filip stod på uppfarten och var på väg hem kom postbilen med norran. Hälsade gjorde jag och sedan kollade vi in AIKs uppställning inför matchen, hehe.
Aja, dagen ser ut som så att jag ska träna kvart i fyra och sen är det ju hockey. Tror inte jag hinner så mycket mer innan men efter hockeyn får vi väl se vad som händer! Ha en superduper dag, pussar Agnes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev jätte snyggt :D

2010-04-07 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0