Agnes: Meet me halfway

Sitter och lyssnar på musik. Fanny for för circus en timme sen. vi bakade och pratade. Hann inte vara med henne så länge eftersom jag inte var redo eller ja, klar efter träningen förrän typ två. Menmen, nån timme blev det i alla fall!
Har ungefär ätit en halv kladdkaka.. känns det som i alla fall så nu är jag mätt. Får äta lite senare, höhö.
Träning igen kvart i nio. Sämst tid eftersom jag ville vara med personer ikväll. Kanske hinner jag ändå träffa dom efteråt. Vi får se helt enkelt. Nädu, nu ska jag röra mig mot lägre trakter. Pussar Agnes!
myspace graphic
Man får väl ändå vara lite crazzy ibland, right?


Kommentarer
Postat av: stekarn

crazy ja!!!.. men vad är det där... ba skojja.. stekit agnes..

2010-04-06 @ 19:08:24
Postat av: Agnes

SV: Mhm, just det ja..

2010-04-06 @ 19:30:40
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/
Postat av: isakL

hmm.. jag satsar 100kr på att det där var Johan? (A) :]

2010-04-06 @ 19:43:30
Postat av: Agnes

SV: HaHaHaHa,det var det säkert! ;]

2010-04-07 @ 10:58:28
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0