Agnes: Moldy forest

Hallodärbaloobär! Har nyss käkat och det blev så gott som kebab. Antar att ni listat ut att jag inte uppdaterade igår? Men hann inte riktigt med dagen så fort som den kom och gick. Det är alltså tisdag och idag har jag varit och kollat på Estetlinjen-musik på Anderstorp och det var roligt! Vi gick ju mest runt och kollade på när andra spelade, men i alla fall, hehe. I slutet på dagen såg vi på när treorna hade genrep inför morgondagens konsert och det var hiskeligt bra! Temavecka i veckan alltså och har bara tre dagar kvar nu, vi tog studenten i måndags så det blir nog ganska lungt, höhö! Ikväll är det träning liksom det var igår men vi får se om jag tränar eller inte på grund av mina kaxiga benhinnor. Aja, kul i alla fall att barnbidraget kom idag och jag alldeles nyss fyllt på mobilen=gratis sms, fint!
Ha en bra kväll gullungar, pussssss


För tusan att blogg.se ska göra bilderna så fula, jag ska typ klaga! :(


Kommentarer
Postat av: isa

sv: tack så jättemycket!!

2010-04-20 @ 21:47:45
URL: http://isamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0