agnes: Snöelisnöelisnöelisnö

Inget skämt- Det snöar ute! Vad händer med världen?!

Såna här borde sticka upp ur marken nu överallt men, nejj det gör dom inte. Det snöar istället vilket jag verkligen inte är tacksam över! Det är ju tänkt att man sitta vid en grillring på valborgs och njuta istället för att huttra inne på en altan i fleecetröja. Det här får väl bli en sån där annorlunda valborgs då. Aja, inga sura miner. Får väl dra till med ett leende och säga att vi hade ju vädret på vår sida? NU: Ska jag bara fixa mig lite sedan drar jag vidare till Coopan för att handla grejor till ikväll sen hem igen för att fixa, vilket innebär pannacotta som kokar över, grillspett som blottnar upp, glas som krasar och ja, vem vet. Hoppas i alla fall att turen är på min sida. Skulle sitta fint just idag. Hoppas alla får en trevlig valborgs, kanske uppdaterar mer senare, pussar Agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0