Agnes:Spring is on is way




Lite random bilder, med en 4.0megapixels kamera. Mobbas inte!
Sitter hemma själv med Kerstin som är som en duracell kanin just nu och så lyssnar jag på musik genom taket.
Det ni, det är det inte många som kan! Aja, blev ingen löptur för mig utan istället cyklade jag ungefär 1,2mil på träningscykeln och gjorde massa maqövningar medan jag såg på Gordon Ramsays "the f-word".
Det funkar faktiskt bra det också. Efter träningspasset åt jag, duschade, dansade, sjöng..som vanligt alltså.
Nej nu kommre dom hem så då far vi upp till pappsen, ikväll blir det hockey, great! Pussar Agnes 


Kommentarer
Postat av: :)

skllefteå förlora :((

2010-04-06 @ 02:55:46
Postat av: Agnes

SV: Ja, det gjorde dom! :((

2010-04-06 @ 11:00:11
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0