Maja: oja

Min älskade nikonfikon (kul rim Maja, verkligen...) åkte på lagning idag! Objektivet går inte att fixa men ett litet objektiv kostar inte så mycket tror jag. Huvudsaken är att blixten kommer gå att laga. Det sa dom i alla fall på expert.. så vi får väl hoppas att dom har rätt. Eh ja, sitter just nu och väntar på att Jossan ska skicka ett sms så ska jag möta upp henne på stan. Riktigt bra väder är det här i lilla Skell just nu. Soligt och fint. Aja, care på det nu ska jag sluta.
Puss gullisar!

UPDATE: Dom på expert ändrade sig tydligen och säger nu att det kan kosta jättemycket att laga kanske, men vi måste fara på ett annat expert och blablabla. Nu blir jag toooookig snart. Hoppas i alla fall att det bara kostar runt 1500 så är det okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0