Maja: så sjukt bra



Tryck HÄR så får ni lyssna på något väldans fint. Att det är en spotifylänk kan ju vara bra att veta också.. Hm, idag har jag varit på balderskolan och tittat på hantverksprogrammet. Jag blev verkligen astaggad på att gå där! Vi fick sy också, så jag och Anna satte händerna i två randiga tyger och började sy linnen. Vi blev tyvärr inte klara men det är bara att sy klart hemma istället. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, taggar i alla fall träning klockan åtta.
Puss.


Kommentarer
Postat av: vickej

men jävla cover=P

2010-04-21 @ 18:45:52
Postat av: Lina

Är klänningen ful på min blogg? eller skulle man kunna ha den på skolavslutningen med lockigt hår? :)

2010-04-21 @ 20:09:15
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0