Maja:Yeyewowow

Hallelå gott folk. Sitter här nu igen efter besök på både globen och pizzeria. Måste bara säga att det är helt sjukt hur duktiga konståkare är på att åka skridskor! Önskar verkligen att jag hade börjat åka när jag var en sisådär fem och ville bli isprinsessa. Det var både OS-medaljörer och VM-vinnare som åkte. Även en liten kille på nio år från Luleå. Riktigt duktiga i alla fall! Insåg också hur sjukt stort globen är. Tyvärr hittar jag ingen kamerasladd här så jag kan inte ladda in bilder.
Nu ska vi väl inte göra så mycket mer och sen imorrn blir det som sagt att tagga shoppaaaaaa!
Puss gullisar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Globen är verkligen hur stort som helst =) hade ni bra platser?:)

2010-04-03 @ 10:25:28
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0