Agnes: He´s the shit

ÄLSKAR att man slipper springa runt och svettas på jobbet men HATAR att jag fryser när jag cyklar dit-kylan har landat i Skellefteå! Dunjackan var det som gällde till träningen och jag insåg att jag hade gjort ett klokt beslut för jag frös inte alls när jag cyklade hem, härligt! Inte okej däremot men halsdukarna ligger snyggt runt halsen nu istället för i en låda vilket även den andra bloggaren gillar. Haha, ska sova och sedan imorgon avverka min sista dag på jobbet! Tack och förlåt för att jag störde er med det här vrickade inlägget. Är allmänt övertrött. PUSS.

En annan målvakt i laget vid namn paj fick vara med, bara för att påminna henne om våran fina målvaktsträning?! Hon bor HÄR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0