Agnes: Match

Hej hallå! Äter nu kvällsfika och ska hoppa in i duschen efter jag förberett ett inlägg klart. Tänkte att ni ville vet hur min härliga sommar har sett ut! Har i alla fall spelat match ikväll med Sörböle(div3) då vi mötte Umeå Södra som har med sina division ett spelare.. hur som haver så gick vi hem med en förlust men inte särskilt missnöjda även om vi hade förtjänat ett mål med tanke på alla våra fina anfall. MEN dom vann i alla fall med 2 mot inget tillslut vilket var en liten förändring sedan förra matchen då vi som var bortalaget förlorade med 7-2.
Kämpa-insats? JA

Skolan har ju börjat om för tusan! Imorgon är det redan onsdag och det går som smort. Vi har börjat efter schemat och jag klagar inte över det. Har däremot fått sex nya lärare.. där står jag på en annan sida! Men har slutat efter lunch båda dagarna nu, blir långdag imorgon och sedan match mot Morön. TAGGGGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0