Agnes: Feels like a circle around me while I wait for more


HEJ! Jag ska försöka tuffa på som vanligt efter min obeskrivligt dåliga uppdatering. Önskar att jag hade haft en bortförklaring men, NEJ. Jobb, fotboll och annat skoj har gått före! No hard feelings hoppas jag?

Måndag - Jobb och en jävlig match i Flurkmark, slutade i alla fall 3-3..inga kommentarer.
Tisdag - Jobb och träning i vanlig rutin.
Onsdag - Jobb och DM-semi på Guldvallen som ni vet att vi vann :D Efter det grillning på Rovön!
Torsdag - Jobb på Aurum sedan direkt till Fellans stuga för mat, prat, bad, volleyboll, tältning, disco, sång, musik och allmänt umgänge!
Fredag- Jobb i tre timmar sedan rövades jag bort till båten för en liten utflykt till Klockgrundet för övernattning!
Lördag - Fortfarande på båten Anna, runt i Furögrund och våldgästade en massa bekanta sedan hem för att packa och flytta allting till pappsen.

Efter det har jag sovit! Så otroligt skönt i mitt svala rum och varma täcke. Sov till halv tolv och vaknade upp lite sådär halvkrasslig, har nog ansträngt mig lite för mycket den här veckan! MEN, seriematch ikväll mot GUIF och jag kan inte vara mer taggad! HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0