Maja: hrm, uppdateringen..


Hehe oj, min uppdatering har ju sugit en aning men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag och Jossan klarade nästan ut Harry Potter, voldemort jävlades i slutet så vi orkade inte spela klart.. Följde HannaÅ till en mysig strand på dagen igår sen på kvällen var jag med lite kul folk sådär. Nu är jag galet trött för jag hade svårt att somna igår och steg upp nio för att åka till Umeå och spela match (SOM VI DESSUTOM VANN!!!). Vi åkte buss och det gör en rätt seg, få se om ja orkar göra nåt ikväll eller om det bara blir att vara hemma. SHIT, har nu lyckas åstadkomma (stavning?) hela sju rader text! Typ mycket för att vara mig hehe..
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hahah what? håller du av alla med? underligt där(a)

2010-08-09 @ 23:15:18
Postat av: josse

oh and about förra kommentare var den från mej ;]

2010-08-09 @ 23:15:42
URL: http://jossewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0