Agnes: If anyone ask

Jahapp nu är alltså lucian över. Har hunnit gå lucia i två olika tåg. Om man räknar ihop alla gånger jag sjungit "Natten går tunga fjät" inför publik så är det 20 gånger!! Man kan alltså säga att jag har gått i ett lucitåg 10 gånger den här veckan!! Inte riktigt okej med andra ord. Känns lite ledsamt att allt är över nu när vi har jobbat med det så mycket under hela hösten och bortsett från min röst så har allt flytit på bra! Nu är det bara julshowen kvar då som kommer ta upp tre av mina dagar efter skolan den här veckan och hela fredag och måndag. En av de dagarna är i alla fall idag, laddad till hundra. Puss.  


Vet att alla hoppade till när dom såg de här. Man är väl bedårande fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0