Agnes: Längtar till solen

Hej! Just nu sitter jag inne och svettas som en gris, och inte kan man gå ut heller för där är det ännu varmare, känns väl inte så där jättekul, men sånt är livet!! Haha, i alla fall så var jag borta hela dagen igår. Först var jag hos mina kusiner i Varuträsk där jag fiskade upp minst 8mörtar och 3små abborar, inget storfiske direkt. Efter det bar det nästan direkt till Ursviken till Jaanas moster där vi firade Jaanas mormor och morfar för deras bröllopsdag! Inget särskilt stor-kalas, utan mat och trevligt folk helt enkelt! Ja, annars då så har jag flyttat ner nu och har fått ordning på det mesta, tänkte kanske slänga in några bilder sen på rummet, vi får se!
Idag har jag hunnit varit i Stackgrönnan och käkat räckmacka för den som nu skulle bry sig, haha! Ha en super dag, pussss.

Bild från Italien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0