Agnes: Österrike



Ja, två bilder från landet Österrike som vi körde genom i det dåliga vädret. Det är alltså en anledning till varför de bider som togs där med min kamera, från husbilen, i 100km/h, är dom bästa. Aja, ni får nöja er med dom! Uppdaterade inte igår för då spenderade jag dygnet hos farmor och farfar i stugan med min syster...
Började jobba idag på Klipp1, det gick väl ändå bra. Jobbar alltså 10-17, värt är det då i alla fall! Så imorgon medan ni latar er hemma så jobbar jag för fullt och sedan, direkt efter(närnibörjarstigaupp) spelas det DMF16 på Norrvalla, oja! Vi möter alltså Bodå, det blir väl kul så nu taggar vi tjejer! Ska sova nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0