Agnes: Stämning

Hallelå! Sitter just nu och käkar torra husmans och försöker samtidigt svälja ner äcklig varm choklad gjord på havremjölk...ingen hit alltså när kylspåket börjar bli tomt! Men inga sura miner. Jag lyssnar faktiskt också och på Europe genom mitt fönster och väntar på att Final Countdown ska komma någon gång, just nu låter det som dom sjunger något i stil med "forever, forever" Hmm...ja, någon annan än jag kanske kan den låten!
Jag och Maja fick i alla fall festivalstämning när Hanna och johanna hade farit, då vi satt oss uppe i Majas rum och förbarmade oss själva för att vi inte hade köpt biljetter för att bara traska dit. Hela himlen har ju spruckit upp också, gör inte saken bättre. Aja, nu ska jag förbarma mig ännu mer och även förbarma mig över en till sak, en helikopter som har cirkulerat här ovanför mitt huvud i en kvart och gör så jag inte hör musiken, jättekul, verkligen!
Nu kommer den igen så jag ska sticka ut huvudet så får vi väl se om det var mig dom sökte, sen kanske dom drar! Pussss

avatars myspace at Gickr.comGickr helps you to pimp your myspace

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alltså nu spelar låten "New love in town" eller vad den heter, den enda som jag känner igen! Vill vara där, eller hur Maja?


Kommentarer
Postat av: Maja

Japp! Fast min kväll slutade med att jag låg och svettades i feber och hade ont överallt. Nu är jag dock helt återställd och fit for fight ;)<3

2010-07-10 @ 12:34:55
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0