Agnes: Världens mästare i VM ikväll




Hade bara lust att lägga mig lite i gräset efter middagen för att vila, passade på att ta några bilder också, så otroligt fina?! Ni kan ju i alla fall försöka undvika att se mina fejkleende på varenda bild! Hmmm...
Är slut efter dagen kan man väl säga och just nu längtar jag bara till att se fotbollen ikväll, Tyskland mot Spanien, spännande! Det är typ inte ens värt att se finalen sen. Enligt mig avgörs det ikväll vem som kommer vinna! Aja, vi får väl se sen vem som vann! Men nej, börja ladda nu och gör som Maja, hejarramsor(?)Pusss

Kommentarer
Postat av: Maja

Sötunge!

2010-07-07 @ 23:23:23
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0