Agnes: Älskade pappa

Hej Hallå! Sitter hos pappsen och har ångest över min kassa uppdatering, hade kanske hunnit uppdatera igår men ides verkligen inte. Aja, fadern min fyller alltså 40år idag och folk kommer och går här, trevligt värre alltså. Ska alldeles snart börja packa ihop lite grejer inför min tvåveckors långa ledighet från livet här i Skellhell, höhö! Nämen jag ska ju faktiskt direkt efter skolavslutningen på torsdag, följa med familjen på en Roadtrip. Om vi har tur så kommer vi fram till Kroatien som vi tänkt! Jag ska under de cirka tio dagarna, köra yoga, maq-övningar och fara ut och springa! Måste ju vara förberedd då Halmstad lägret startar på vägen hem, de släpper alltså bara av mig. Min packning kommer väl väga flera ton, faktiskt är jag helt seriös den här gången. Hoppas bara att jag verkligen inte glömmer någonting, det skulle väl vara alldeles för olyckligt!
Nejj, ska också nu under kvällen plocka något ur garderoberna för att göra mig till en seriefigur inför morgondagens brännbollsturnering. Vi får väl se om jag hittar något...
Pösss

Haha, bara för att jag inte hittade någon annan bild på pappsen min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0