Agnes: Min väldigt mycket upprepande vana


Packning alltså! Ja, en gigantisk väska packas med och det får vi hoppas räcker till att rymma kudde och täcke också, förhoppningsvis, hehe.. Längtar kan man ju inte säga att jag gör i alla fall! (ironidärförersominteförstod) Det kommer bli Super. Hoppas nu alla taggar inför skolavslutning imorgon och bara njuter av bästa tiden på hela året, ingen skola! (a) 

Imorgon:

  -Är det våran alldeles sista dag med klassen för sommaren..
  -Blir det falkan för första gången i år! 
  -Blir det fett med fika, vattenmelon och godis.
  -Ska det hängas med finfina tjejer!
  -Kan vara den sista dagen jag pratar med min mentor..
  -Ska det vara fint väder!
  -Blir det årets första picknick.
  -Blir det fix inför kvällen
  -Är det första gången jag bär en låååångklänning.
  -Är det SKOLAVSLUTNING!
  -Drar jag direkt efter avslutningen till Kroatien..

Alltså blir det den bästa dagen på länge!! Ha det gött nu, jag uppdaterar nog på fredag innan vi lämnat Sverige, sen får ni leva med Maja ett bra tag. Njut av det kanske jag ska säga...Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0