Agnes: Nu taggar vi!

Hittade äntligen ett vitt-och rödrandigt linne som jag velat ha länge, perfekt modell och bara 50kr! Köpte i alla fall en bikini som har varit slut länge på H&M också, svart är den och väldigt fin! Packar just nu och ska alldeles strax in i duschen, var och kollade på våran träning så jag har varit hemma en timme ungefär. Verkar som det inte är så mycket jag behöver ha med mig eftersom jag hunnit packa på en halvtimme, höhö! Aja, kommer behöva vara på skolan imorgon halv nio för övning med skolkören och sedan blir det en halvtimmes mattelektion, efter det bär det av! Bunkrar upp med åksjuke-tabletter så hoppas jag att jag överlever i bussen(!!!) så uppdaterar jag på måndag igen. Ha det super allesammans! Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta skryta agnes nästa år tar vi er:]<3

2010-06-12 @ 00:51:56
URL: http://aliceschonfeldt.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: haha, du det gör ni säkert! Förstår egentligen inte hur vi kunde vinna men det blir nog jämt! :]<3

2010-06-18 @ 21:40:40
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0