Agnes: Silvercupen

Ojojojoj, snacka om oväntat! Vi vann alltså cupen och ägde totalt! Själv spelade man ute och fick göra några mål vilket resulterade i att jag nu har väldigt ont i benhinnan, inte bra, inte bra. Aja, ska i alla fall pallra mig iväg på träning halv åtta vilket förmodligen gör det ännu värre..
Igår mina vänner, låg min uppdatering på noll eftersom jag och min klass hade tacokväll. Jodå, först åt vi på skolan(med föräldrar också) och sedan drog vi vidare till Aurum där vi badade, bastade, bubblade, fikade och spelade volleyboll, kom hem där vid kvart över tio och var helt slut. Den här veckan som jag trodde skulle vara seg var inte riktigt det, i måndags gjorde jag ingenting på skolan, eller jo jag lyssnade och såg på TV-program, funkar finfint! Och eftersom hela denna dag har gått fort så är det onsdag imorgon då jag äntligen får vara med Maja! Ska tanka in mer bilder från djurparken i Junsele sen, pussss.

Kommentarer
Postat av: Ebba

DU VAR SJUKT JÄVLA BRA IDAG ! :D

Kanske börja satsa på en karriär som utespelare¨och inte målvakt? ;) <3

2010-06-01 @ 17:49:00
Postat av: Agnes

Sv. Aha, tack Ebba! :*

Jamen du den tiden är ju redan förbi ;] <3

2010-06-01 @ 23:07:08
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0