Agnes: Turning Torso

Ja, här sitter jag nu i husbilen med pappas iPhone och kikar bort på turning torso. För er som inte har så bra almännbildning så är vi då alltså och kör i Malmö. Jag har just insett hur nära det är mellan Sverige och Danmark också, man kunde ju se det platta Danmarks konturer i dimman, hehe! Vi har alltså också kört förbi Helsingborg och har nu bara circus 3 mil kvar till Trelleborg, skönt! Vi vaknade alltså åtta imorse och insåg, när vi hade spenderat natten på rastplatsen vid Högakusten-bron, att vi egentligen skulle behöva vara i Sundsvall då. Alltså ganska mycket försenade var vi, förlorade två timmar på det ungefär så därför har vi bara stannat för att tanka på vägen och ätit i farten. Men det funkar faktiskt bra och det har gått ruskigt fort ändå! Även fast det kungliga bröllopet uppehöll oss ett bra tag i Stockholm på grund av all trafik, så kanske vi ändå hinner med färjan till Rostock i Tyskland klockan kvart i elva. Nejj, nu tror jag ska fortsätta vara social med familjen som planerar att hoppa ur husbilen och knycka ett får, hmm..jag tror ni förstår varför jag finns här för att stoppa dom! Ehh, ja pappa börjar snart dregla när han ser hur många lammkotletter som vandrar runt vid vägen så nu måste jag sluta! Hoppas alla haft en super dag där hemma såhär första dagen på sommarlovet! Jag skriver nog kanske när jag är i Sverige igen, om en dryg vecka! Hade jättebra nu, puss<3

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Ha så roligt :D

2010-06-19 @ 13:04:05
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0