Maja: båtsovning


Känner mig trött som en klubbad säl och skulle helst av allt bara vilja lägga mig i min säng och sovasovasova. Kommer förmodligen inte bli så. Kan säga att man inte sover jättebra i en båt heller, eller inte jag i alla fall. Det är lågt i tak och ljust och varmt. Nu sitter jag dessutom och svajar, känns så i alla fall, av allt båtåkande (och trötthet). Jag älskar våran båt egentligen men inte den här natten.

Haha måste föresten skriva om Joel och Filips lilla äventyr inatt. Dom kom på vid tre halv fyra nånting att dom skulle ut och ro. Inte jätteintelligent då det slutade med att dom på nåt sätt lyckades välta båten och både dom och Filips iphone hamnade i vattnet. BRA JOBBAT!

Kommentarer
Postat av: EmmelieK

SV: Men du var ju fin! ;)

2010-06-27 @ 12:59:23
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0