Maja: fina flickor





Alla dom här söta flickorna var jag med efter skolan. Eller om man nu kan kalla det skola. Två underbara timmar med klassen på kyrkholmen skulle då inte jag kalla skola i alla fall. Bilder från det kan jag lägga ut imorgon! Snart kommer jag dessutom lägga ut bilder på min skolavslutningsklänning också så det blir bara inlägg med bilder men det gillar ni va? Verkar föresten bara vara Skellefteå i hela Sverige som har skolavslutning den här veckan, då alla andra städer fick förra veckan.. Aja, hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, så fina och somriga bilder! :) <3

2010-06-17 @ 19:13:16
URL: http://mmmmmmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0