Maja:Säkert smidigt

Jag, Lolo och Tim sitter och äter mackor. Lolo säger "Maja jag vill inte ha mitt hamburgerkött på mackan, det blev äckligt". Då sa jag att hon kunde lägga det på bordet så länge. Sen sitter hon och leker med det och det var sjukt störande så jag tog upp det och la det på andra sidan bordet. Då tar Tim upp det och börjar leka med det och då säger jag "MEN ASSÅ GERE DÅ!" och sen kastar jag det i ansiktet på han. Fortsätter sen att äta min macka och efter ett tag ser jag hur hamburgerköttet kommer flygande mot mitt ansikte. Då vänder jag bort huvudet men får ändå hamburgerköttet på kinden och ramlar dessutom ner på golvet i mitt desperata försök att akta mig. SÄKERT SMIDIGT MAJA ELLER HUR?! Eller så inte..


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHAHAHAH ASSÅ SMIDIGT VÄRRE!! ;D;D

Hohohoho, kasta hamburgerkött..(A)

2010-03-30 @ 16:45:13
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0