Agnes: underbart härlig utsikt

Nämen hej igen! Har just kommit hem från Maja, och ni kan ju bara inte gissa vad vi gjorde.. (läsinläggetunder)
Och inte åkte vi pulka var som helst. Inte på nyckelpigan eller i snödrivan här på våran gård utan vi smög uppför vitbergsbacken just när liften var avstängd och åkte sen ner i ruskig fart!!
Haha, det var inte särskilt tråkigt kan jag då säga. Eftersom vi åkte klockan nio så har jag inte bara gjort det idag utan en massa grejor har hunnits med. Har först och främst gjort skolarbete(pluggattillprov) och så har jag försökt ta en dagens outfit ute i det fina vädret men inte fanns det något batteri kvar i nån enstaka kamera! Och så har jag också hjälpt familjen att fixa husbilen inför imorgon vilket innebar att jag skulle traska i våra snöhögar (som man sjunker ner circus en meter i) och hämta gasol och stolar och skidor och ja, alla grejorna var i det insnöade förrådet..Okejj, blöt blev man men det gick bra! Sen har jag handlat och det tog ett tag kan jag säga.
Min dag alltså i korta drag..

Slänger in en bild på mina kusiner som inte alls har något med texten att göra i sig, men vad ska man göra åt saken? Hehe, ska dra mig till sängs nu, jag uppdaterar mer imorgon så får vi också se om jag sedan hinner slänga in nåt inlägg i helgen! Jepp, det trådlösa internet ska med! Maja och Hanna ska också bort men vi får väl se om Maja förmodligen kommer uppdatera från Sthlm, Hanna kommer nog inte börja skriva förrän hon kommer från fjällen tror jag! Ni får helt enkelt stå ut med det (A)
Pussar Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0