Agnes:Animation

Men hallå där! Det är jag igen, Agnes som talar. Hehe, har vaknat för ett tag sen och är hur slut som helst i kroppen. Eller nja, jag har typ nackspärr och väldigt överdrivet ont i axlarna. Inte kul det inte!
Dessutom har jag ont i halsen. Inte ok. Vill inte bli sjuk nu när det är påsklov och Malå nästa helg..
Fast de två proven som väntar under veckan gör ju inget om man missar, hehe!
Nej men skämt åsido så är det ju match ikväll, blir att kika på den hemma. Ja, ingen övning inför körmanifestation blir det då för mig i alla fall. Inte värt att fara med den här rösten.
Nu kurrar magen, hoppas alla får en bra dag! Pussar Agnes.


myspace image at Gickr
HaHaHaHa, riiiis!

Kommentarer
Postat av: fannyninas

gick det bra på läns:)?

2010-03-28 @ 22:16:56
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0