Maja:Vi gillar asfalt


Stockholm i juni förra året.

När jag gick hem från skolan idag hade det börjat töa fram asfalt på trottoaren. Det gillas. Bevis på att det ska komma vår någon gång över huvud taget. Inte superlätt att tänka sig det när det är över en meter höga snövallar precis överallt. Måste packa nu för övrigt, åker till Stockholm med världens bästa Jossan imorrn och jag är taggad till tusen. Shoppashoppashoppa åh va roligt!!! Blir att bo hos Gilla och Maria någon natt, längtar!
Aja, nu ska jag hm.. platta håret tror jag och sen kommer HannaW. Hoppas hon har lust att gå med mig till biblioteket för jag har en bok som är alldeles för mycket försenad och som jag kommer behöva betala avgift för. Bra Maja. Tur att morfar varit här med ett påskägg till mig innehållande både godis och pengar. Tack gullemorfar! Okej, nu ska jag sluta svamla och avsluta det här.
Puss!.

Kommentarer
Postat av: vendela

Ebba har redan sagt att hon vill göra den..

Men tack så mycket ändå <3!

2010-03-31 @ 16:13:15
Postat av: fannyninas

sv: Okejokej=)!

2010-03-31 @ 19:20:53
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0