Agnes: Den där turen försvann nånstans

Ja ni, nu är jag alltså pigg och glad och klockan är halv tio. Samling inför träningsmatch mot Clemens om en halvtimme men det är ingen brådska eftersom jag och Maja får skjuts, hehe.. Men det förtjänar vi faktiskt eftersom det är äckligt dåligt väder och ja, det var väl det ända då,. Jag hade det, och jag hoppas alla andra hade det jättekul igår. Vi samlades här vid halv fem och vid fem var alla här.. Eller ja, dom sex stycken som skulle äta i alla fall! Det var när grillen bråkade med oss som jag först förstod att turen faktiskt inte var på min sida den kvällen för det tog ungefär en timme och en kvart innan grillspetten var ätbara, bra Agnes, bra! Aja, vi går över till nästa stora grej som hände för mig, alltså en väldigt olycklig sak..Jag spillde ut alla blåbär och hallon som vi skulle ha till Pannacottan, BRA AGNES, BRA! Det ledde alltså till att vi inte fick några bär till efterrrätten och att ungefär en niondel av vårat altangolv är blått.. Hmm, något mer? Ja, jag tippade med cykeln av ingen anledning, missade munnen när jag skulle äta upp Brännanbarnens godis och ja, jag behöver inte säga nåt mer. Haha, inte lyckat alltså!
Alla andra kom efter maten och då lugnade nog alla mina stordåd ner sig,  man kan väl ändå säga att jag var lite lost hela kvällen. MEN jag hade det jätteroligt med allt folk och hade det bra, heeeela kvällen!
Nu ska jag fara, hoppas alla hade en bra valborgs! Pussar Agnes

Kommentarer
Postat av: Moa

Det var jättekul! Hoppas vi kanske hittar på något ikväll också. Men kanske inte falkan, för kollar man ut är ju inte vädret det bästa ;) <3

2010-05-01 @ 10:44:09
URL: http://mmmmmmoa.blogg.se/
Postat av: emma

det var jättekul igår=D!

2010-05-01 @ 16:16:12
URL: http://emmaarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0