Agnes: Make a living

Tjobre! Kom alldeles just precis hem från uschviken och är ännu rikare och gladare än jag var för tre timmar sen. GREAT! Jag har just insett att jag kanske ska make a living av att fara runt och sjunga på dop, det skulle väl inte skada? Ja, jag skulle inte ha nåt emot det! Haha, nej slutpratat om mina framtidsplaner som kommer hålla i cirka fem dagar, tänkte bara säga att jag och Maja hade huuur kul som helst igår med allt Brännanfolk. Vi åkte inlines (kändes i benen på hemvägen) och stannade också vid filip och träffade folk där, kom hem vid cirka tolv. Då jag hade fått tillbaka känseln i tårna efter att vi kört Beachvolleyboll på Brännanskolan utan skor och sockar i den kalla sanden, brrr! Aja, inte lika så bra väder idag som alla andra skitvarma dagar, men det skadar inte så mycket just nu för då passar jag på att fixa med deckararbetet! Pusss

(klickbar länk)  Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0