Agnes: Så som Salem

Nämen titta vem som kikar in, moi! Har just packat klart och väntar på att Krillen ska komma så vi kan köra med Skodan till mamma. Har packat färdigt och nu fattas bara dammsugning och dammtorkning innan jag äntligen kan sätta mig framför alla mina kära No-plugg-papper, great! Aja, det är ungefär hur min kväll har sett ut/ser ut. Har också tränat med en så illa sträckt ljumske, åkt inlines dit och tillbaka, duschat, ätit grillad tex-mex marinerad flintastek och rensat ur börsen. Lite har man då hunnit med i alla fall!
Nej men ni, nu vill sugarn komma ut ur skåpet så det är väl bäst jag sätter igång igen då efter en tio minuters vila. Fred ut!

Tänkte bar slänga in denna coola kille, bara för att han är så cool och inte ens nämns i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0