Agnes: Vindruvor





Se där ja! Dålig uppdatering igen-as usual men det får ni ibland stå ut med. Idag har vi i alla fall haft släktträff då vi också firade att jag var konfirmerad! Aja, ovanför är lite bilder på vad jag fått idag men jag kan ju skriva ner vad jag fått hos pappa också, mest pengar men (A)

¤Berlockarmand i silver
¤Silverhalsband
¤En blivande säng
¤Flera presentkort H&M
¤PengarPengarPengarPengar

Så, nu ska jag fortsätta knapra på mina vindruvor med kärnor(såjaginteäteruppdomdirekt) och förhoppningsvis hinna skriva mycket på deckaren! Pussss

Bara så ni vet så lägger jag in en Sneak-a-peak på min skolavslutningsklänning sen!


Kommentarer
Postat av: IsakL

Omg, lite saker du fick då ;o.

2010-05-16 @ 23:54:11
Postat av: Stina

Så fint halsband ;)

2010-05-17 @ 13:52:41
URL: http://thestiina.blogg.se/
Postat av: Agnes

Isak: Jadå, bara för att jag är så bra :]]

2010-05-17 @ 14:22:43
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0