Maja: man ska aldrig säga aldrig..


Jag har, jag vet inte hur många gånger sagt "haremsbyxor är bland det fulaste jag vet och det är nåt jag aldrig kommer ta på mig". Tror ni då inte att jag står där vid ett packbord på H&M och larmar just haremsbyxor, tittar på dom och tänker "jävlar vad snygga!". Precis vad som händer. Så, nu är jag alltså ägare till dom här sjukt snygga byxorna och ÄLSKAR dom. Tyvärr var bilden här hemskt ful och man ser inte så jättebra men ändå!

Aja, nu sitter jag här och är sjukt less på allt. Jag måste verkligen ta tag i läxa, städning och skolavslutningskjolsyning. Jag känner att orken ligger under noll ungefär så vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Sv: TACK! DETSAMMA! Fast du är ju alltid super bra :D



Ps. Jag såg klippet, vad gulliga ni var ;)

2010-05-02 @ 18:12:22
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0