Agnes: It's time to go home now

Tja snyggon! Landade igår kväll så jag har väl varit hemma i sisådär ett dygn nu utan att uppdatera för er, mohahah. Har i alla fall haft det huuuur bra som helst på Bosön! Mycket trevligt, roligt och utvecklande! Imorgon kväll blir det ju som sagt att fara tillbaka igen men det är taggat på ett annat sätt den här gången om jag säger så! Det ska verkligen bli superroligt!! Haha, skola imorgon, möte, packa, middag med tjejerna och sedan bär det iväg. Har inte ens packat ner en enda grej än eftersom jag spenderade min enda kväll med finaste. Hinner nog uppdatera imorgon, sovgott folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så himla bra nu tjejer!

2010-12-01 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0