Agnes: Sista ruschen

Imorgon gäller det! Då är det tänkt att jag ska flyga till Stockholm, inte helt själv däremot som det var tänkt från början utan Fia räddade mig och ska också med! Haha, hade väl virrat runt annars som den förvirrade saken jag är, man hade ju inte blivit förvånad om jag skulle missa flyget i alla fall! Grejen är den att det är ungefär ganska så mycket snöstorm och har varit det heela dagen. Flyg har blivit väldigt försenade, får väl hoppas att vi klarar oss från det imorgon! Aja, nog babblat om det har ikväll suttit och lyssnat på spanska, väldigt underhållande om jag får säga det själv. Blir att packa nu även om det inte är mycket så får jag inte glömma någonting! Ska nog förpublicera några inlägg så ni får njuta av mina roliga *host* inlägg också, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0