Maja: fjärde november


Tänkte att jag kunde visa en till sån här bild, har visat alldeles för få. Dom är ju hur fina som helst! Skäms Maja.
Idag har det varit en bra dag. Jag vaknade upp bredvid två fina flickor och vi åt en väldigt lång frukost innehållande bland annat varma koppen blåbärhallon, Maja gillar. Simon hörde av sig sen så då träffade jag han ett tag, det var ett tag sen så det var jätteroligt. Nu har jag precis kommit hem från min mormor där jag fick gottigt fika och om ett tag kommer HannaÅ förbi också sover jag där inatt. Blir kanoners. Känns som att jag har typ fullbokat schema men jag tror jag gillar det ändå. Man måste ju ta vara på lovet eller hur?!
Hoppas ni haft en bra dag gullisar!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0