Agnes: "Jag behöver godis, annars somnar jag"


Sixten, min lillebror slängde ur sig meningen i min rubrik för några timmar sen, just innan maten. Det är väl ungefär den ända gången som han sagt något logiskt som även jag höll med om. Det resulterade i för sig i att varken jag eller han var hungriga när det var middag. Inte så smidigt, haha!
Är helt slut efter den här och förra veckan. Alldeles för mycket cykling, träning och matchande vilket gör att jag har träningsvärk på baksidan av mina överarmar(?!) Jaja, vi vann i alla fall idag!! Med 6-0 och spelade gudomligt, så ni som inte var där missade något! Ska sova lääänge inatt, skola imorgon igen, inte så taggat alltså. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0