Agnes: Jeansfantast som uttrycker sig


Tänkte bara få skriva ner min frustration på dessa jeans här ovan. Det är nämligen så att de är ett par mycket fina, ganska dyra CheapMonday jeans. Köpte dom i juni i Stockholm och har använt dom exakt tre gånger. Gissa varför? JO. De här jeansen här ovan är inte bara ett par snygga jeans utan även ett par tajta jävlar som ska klistra sig efter benen. HELA BENEN ALLTSÅ. När jag provade dessa i ett väldigt trångt, varmt omklädningsrum så fick jag just och pass på mig dom. (=kunde inte andas) Hon i butiken sa att de var strecht och att de skulle gå ut sig lite... lite! Så jag köpte dom och kunde ha dom på resan hem. MEN, de här byxorna har aldrig varit sig lika efter det. Efter tre användingar, tre tvättar, inte en endaste fläck och efter att ha legat i min garderob i 4 månader, så har jeansen något som ser ut som två påsar på knäna. Vaderna är dessutom uttöjda och de ser helt enkelt för jävliga ut på. Har i ångest försökt tvätta de så att de krymper men när man sätter på sig dom igen så händer samma sak.
ANTINGEN så är det en jätte som brukar låna mina byxor, ELLER så är det jag som helt plötsligt har krympt mina knän.. ELLER så är det helt enkelt ingen stretch i dessa jeans, i alla fall inte på rätt ställe.. Vad ska vi tro?

Kommentarer
Postat av: josse

jeans är bakslugna...och har alltid varit

2010-10-22 @ 07:26:18
URL: http://jossewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0