Agnes: Please don´t hold me down


En bild från då jag och Linda var ute och fotade, då jag plötsligt fick för mig at fota några hästar!(?)

Hej finisar! Har som just landat här vid datorn efter att ha varit hos Maja från igår kväll. Det blev en väldigt mysig tjejkväll i alla fall vilket var väldigt roligt! Förstår egentligen inte hur mycket man kan prata om, vi hann inte ens prata klart om allt vi ville. MEN det får göras igen såklart! Jag och Ellen var de som stannade över natten hos Maja så det var mycket trevlig. Tror att jag ska hoppa in i duschen nu, och sen ska jag roa mig med att packa upp. KUL! Hörs sen, puss.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-10-09 @ 14:10:58
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det gillas att du fotar hästar!:D Jättefin bild!:D

2010-10-09 @ 20:41:23
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0