Maja: det är för kallt


Asså det var snö ute idag. SNÖ. I mitten av oktober, inte okej. Har dessutom frysit varje dag i skolan den här veckan vilket har resulterat i att jag spänner mig och nu har en rejäl huvudvärk.
Har i alla fall hunnit med en massa saker idag, vid halv fem cyklade jag till Jesper och fick middag där, efter sex nån gång trampade jag vidare till fotokurs och för ett tag sedan landade jag hemma efter någon timme hos Agnes med henne, Philip och Ossian. Är typ helt slutkörd nu, och ska alldeles snart våldta min säng. Eller hehe.. våldgästa den kanske låter bättre?
Okej, jag är trött.. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ofta ni har snö NU? :O

2010-10-19 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0