Maja: jag är på fixhumör


Det var supermysigt igår hos Julia! Vi badade bubbelbad, såg på idol med sällskap av en cheesecake samt tryckte i oss en och annan onyttighet till I taket lyser stjärnorna. Sen blev det en massa prat också, såklart hehe..
Nu är jag på ett helt sjukt pysslar&fixarhumör och jag har lust med att göra något av följande: möblera om i mitt rum, pyssla ihop fina fotoalbum, göra en rejäl utrensing av saker i mitt rum och börja sy. Nu är bara problemet att om en timme måste jag börja gå upp till mormor för middag så jag kommer max hinna börja med en av sakerna ovan. Tror jag börjar med utrensningen och gör morgondagen till en riktig fixardag istället, låter rätt bra va?
Puss.

FÖRESTEN, kika in på Julias blogg HÄR. Supersöt är hon och sjukt duktig på rita. Så, nu är jag klar.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, tack Maja!! Detsamma, detsamma, detsamma!

Tagga nästa vecka då bilderna kommer att bli tokfräna;)<3

2010-10-16 @ 22:51:02
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0