Maja: jag har ont i mina fötter



Hoppsan, här hanns det tydligen inte med någon uppdatering idag. Jag slutade sex och då skulle jag äta sen var det kalasdags hos världens sötaste treåring! Efter det cyklade jag direkt med Agnes och Philip till min pojke som äntligen är hemma och nu, så hinner jag uppdatera hehe. Nog för att jag inte har något vettigt alls att komma med men det är en annan historia va? Har för övrigt ont i både benen och fötterna efter mina H&M-dagar. Har vänjt mig rätt bra dock, och det är kul så jag ska inte klaga. Köpte föresten ett par nya skor idag. Hinner nog visa dom imorgon och med den här oändligt långa texten (som någon förhoppningvis orkade läsa) så säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0