Maja: en tjej från Belgien kommer till mig idag

Nu ska jag städa och renbädda så att huset och mitt rum ser acceptabelt ut. Måste ju vara fint när min gäst ska bo här. Ett gammalt nationellt prov ska jag hinna göra idag som träning innan riktiga nationella i matte också. Men, det ska nog gå bra. 
Läste förresten om benhinneinflammation igår, det är alltså det jag dragit på mig, och det beror på att jag tydligen är en oerfaren löpare hehe. Jag sätter ner foten för platt när jag springer och rullar inte på foten. Pronation användes ett ex antal gånger i wikipedias faktatext och det sa inte mig så mycket. Vet nu vad jag måste göra för att det ska gå över, inte träna på något sätt som anstränger fotlederna, gå på hälarna och äta voltaren T. Får bara cykla och simma i princip, hoppas detta är över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0