Maja: on monday afternoon

Min dåliga uppdatering i helgen beror såklart på mitt fina besök. Nu har dom åkt vidare ännu mer norrut dock så nu har jag lite tid för er kära läsare. Jag och Ida bastade och gjorde ansiktsmask igår, det var rätt så nice. En annan sak som är nice är att jag klippt mig och införskaffat mig i en fjällrävenryggsäck idag. Ni ska få se sen, lovar! En tredje sak som är nice är att jag och Agnes ska laga middag åt finaste pojkarna ikväll, blir mys. Också till sist en sak som är rätt så onice. Mina benhinnor gör ondare än nånsin och bromsar min fotbollskarriär (karriär?), sjukt störande är det i alla fall och jag är så jäkla less. Dumt av mig att avsluta detta inlägg med något dåligt men nu råkade det bli så, puss finaste läsare!

Kommentarer
Postat av: eme

nämen tack majjjjjaa, du är sjukt snygg:]<3

2011-04-18 @ 22:19:40
Postat av: emelie

nämen tack majjjjjaa, du är sjukt snygg:]<3

2011-04-18 @ 22:20:10
URL: http://emelieeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0